rörigt är bara förnamnet

de här är nog en av englands mest röriga å oplanerade familjer.
just nu har jag ingen anning om vad som händer  de har nog inte dom heller.
de är bara vänta å se, aldrig mer iaf

efter kaoset igår så träffade jag Marika vi åt på pizza express å sen gick vi på bio, såg Fame.
den va jätte bra!

har gjort deras lunchboxar, vilket ja inte borde pga att de är fredag, men ja gör mkt som jag inte ska
man har liksom inget val riktigt, man bara hänger på.

de frågade hur de kändes igår angående flytten, jag har inget val jag får ju hitta nått sett som gör de bra, om de nu blir flytt de vet man inte heller.

snart ska jag in till stan å gå på H&m vill bara bort ifrån huset just nu.

so long!


Kommentarer
Postat av: Minna

Mkt som händer nu ser jag!

Tur att du har vänner där borta också som du kan prata med!

Glöm aldrig att du kan prata med mig också!

2009-09-30 @ 07:38:33
URL: http://minnamini.blogg.se/?tmp=08082045

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0