Kaos


Har inte skrivit på ett tag nu, så de är väl dags för de. ja glömmer ju bort :P
har hänt mkt på senaste tiden, jag har lyftat med gamlingar, vart full inne på Zara kl tidigt, vart på stand up,hittat en svensk som bor nära mig,lärt mig knyta slips, hitttat skjuts hem, ätit morot till middag varje helg, blivit bjuden till Thailand när ja kommer hem, folk försöker muta hem igen, men ja har en glad nyhet, mste bara bli bekräftat först... längtar jätte jätte mkt!

ja orkar inte gå in på allt de där närmare, just nu sitter ja här och är jätteförskyld, och as trötts trots att ja gick och la mig vid halv tio, tittade på sex and the city filmen, hade 3 st ex innan men ingen funka, så ja köpte en ny igår haha och den funkar :P.

ska köpa resväska i helgen, så att man kan ta sig hem, utan att lägga allt i påsar som barnen tycker att ja ska.
sen när vi ska flytta måste ja ha en väska, ska köpa den största de har :S vet inte hur ja ska få plats me allt.
flytten är uppskjuten, elr ja om de blir nån flytt får reda på de i slutet av veckan.

mamman kollapsade i helgen, lågt blodttyck inge fara, men hon skjutsade barnen till skolan imorse, och ska hämta dom, så ska vi hjälpas åt att bada dom, skönt! hon ska till jobbet imorn igen, men barnen var jätte snälla imorse, så de va kul :)
lärde mig knyta slips, de har börjat kalla mig princess av ngn anledning, sen fick ja höra att de va en mamma till ett av "mina" barn som trodde att ja kom från Flordia (!) haha slutar aldrig förvånas.

nu hoppas ja att ja slutar vara trött :S
ska flytta hemifrån när ja kommer hem och gå en gitarrkurs, elr be nån lära mig, för nu ska ja de! har sagt de ett tag, lite kan jag som tex "broder jacob" :P men ja ska lära mig på riktigt, och nu har ja faktikst fått tillbka en gittarist vi min sida, så vi får se hur de slutar :)

saknar alla :( puss!


   


Kommentarer
Postat av: Minna

Kul att kunna läsa din blogg igen, även om det var endel jobbiga grejer där att läsa om och även om jag redan viste en del så är det kul!

Saknar dig massor!

2009-09-14 @ 19:54:35
URL: http://minnamini.blogg.se/?tmp=08082045

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0