First day of School :)


Hej hej!

idag var barnen första dag i skolan, så vi gick (!) till bussen imorse vid 8, sen lämnde ja dom, och gick hem igen.
de va lite nervösa, men de ska nog gå bra, ena tjejen sprang bara iväg med en kompis så henne hann ja inte säga nått till haha, träffa frisören där också och lie andra mammor vi stod och pratade lite.

Inatt delade ja säng med ett av barnen, hon kunde inte sova så hon kom ner till mig.
blåste hur mycket som helst inatt!
är hemma nu har tvättat och hängt upp allt, väntar bara tills de ska torka sne ska stryka,

ska gå och hämta barnen vid halv 2 också.
tar ju 30 min att gå :S tänker inte betala för bussen själv, mamman verkar inte vilj lägga ut till min resväg hem :S vilket hon borde, nu har ja tvättat håret också, vilket ja knappt hinner med annars.

Imorn slipper ja lämna dom i skolan, då mamman gör de! ska bli skönt att sova lite.
ska bara hämta dom sen! på kvällen ska ja och Isabell på kräftskiva! :D ska bli jätte kul!
hoppas bara mamman inte är hemma när jakommer hem.

Hörde av sig en person till mig igår, vi har inte pratat på säkert två år, mitt i allt vårt dejtade, så blev han allvarligt sjuk, så vi slutade höras, men ja slutade aldrig tänka på honom, tur att han blev frisk, undrar va som händer nu.. men ja bor ju här nu, jag blev både glad och förrvirrad! lilla puppi <3

nej nu ska ja gå och göra nått vettigt.. typ städa!? haha ursch.

pusspuss


<3  <3  <3  <3

Lite bilder från min födelsedag, (de va fel sladd som skickades till mig, så ja kan fortfarande till ladda upp bilder, men har mobilen, ska försöka ikväll, har hur mkt bilder som helst!)




Kommentarer
Postat av: Mamisen



Sötast i stan!

Härligt att få se dig...



De värmer lilla mamisen hjärta <3

2009-09-03 @ 16:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0