Allt man tränar på blir man bra på!


Jag har träffat en vän som bor i mitt område, de gillar vi.
hon heter Marika å kmr från Norrland, jätte söt.
Jag va på bio i helgen med Marika, Isabell & Tina, sen gick vi å tog några öl
på fredagen så va ja & Marika ute firade hennes födelsedag vi tog några öl då med.

Har vart ute å kört lite den här helgen också, de har gått jätte bra.
Rondellerna å avståndet mellan bilarna från sidan är värst, men allt man tränar på blir man bra på.
jag har även köpt en rosa/lila resväska, så ja har en chans att komma hem :P

Nästa helg är redan fullbokat :P man måste boka tidigt om man ska ha en chans haha
På fredags ska ja eventuellt passa barnen får se iaf de blir så, Marika å jag ska ha filmkväll på lördag, å sen måste ja se till att träffa Isabell också, de får bli på söndagen, fast de vet hon inte än :P

Barnen har precis kommit hem har varit hos deras pappa i helgen, så nu är de full rulle, de kom in å visade en boll de hade gjort av tejp, de hade använt 2 rullar, pappan va inte så glad över de haha men bollen va fin.
nu ligger de å läser sagor med mamman tror ja.

nu ska jag mysa lite, titta på film i väntan på en till måndag.
om 10 dgr är de bara 16 dgr kvar tills pappa kommer!

10 Oct ska vi ses Sverige-Danmark på svenska puben, wii längtar!

Lite bilder från helgen (alla andra finns på facebook)
har lyckats med att ladda upp bilderna från min kamera! :)



                                                       


Love you long time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0