Nästan Fredag :D


Idag har vart en bra dag, hittils. hela veckan har vart bra, jag vet inte hur ja ska klara av att lämna mina gullisar :/ fick reda på imorse att vi eventuellt INTE flyttar,om vi hade flyttat hade de vart idag elr imorn, men man vet aldrig, vi kankse flyttar nästa vecka. är så jobbigt att inte veta nått, ja blir galen, men de är ju inte mitt problem egentligen, de är bara de att ja blir ju påverkad.

jag tror ja är beronde av kaffe, elr så har ja bara ont i huvet idag av någon annan anledning (nej ja är inte bakis)
imorse när ja skulle gå upp & väcka barnen (elr ja kom upp lite tidigare) så va den långsammaste av dom redan på klädd :S blev lite chokad, men de va ju jätte bra!

idag ska ja ta de lungt & vila lite innan jag ska hämta barnen i skolan, igår va ja runt hela stan å letade efter en väska, hittade en på H&M, men inte så kul att ha nån som alla anda har, men de va ju snygg så vi får se.
köpte en jätte fin halsdukmössa :D

nu ska ja gå och läsa SVENSKA cosmopolitan (den engelska versionen är jätte dålig) & sen ska ja läsa min bok, min favorit städare är här nu :) hon så gullig, kmr verkligen sakna henne, har ju kommit närmare henne nästan än värdmamman, men de börjar ändras nu :) den flummiga trädgårdsmästaren har inte vart här på jätte länge? :S han kanske är på en till smekmånanad, ja man vet ju aldrig...

nu ska ja gå på riktigt!

puss&kraaam (försökte ladda upp bilder från mobilen, men de gick inte :()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0