Match,Camden & Mick Jagger


Jag Marika och Sofie drog in till london igår å såg matchen på zoobar (svenskt ställe) sjukt mycket folk, mest svenskar. Jag hade köpt en flagga å Marika en tröja så vi var taggade, å gud vad jag skrek, ja höll på att slita av mig håret. de gick som de gick, men de var nära. efter de klarade vi inte av att vara kvar där pga alla danskar, så vi träffa några Micke, Tobbe & Jocke å drog till camden, vi gck en på en pub där, lite halvläskigt, alla såg ut som vampyrer, de va ungefär som ett spökhus.. ja de är ju lite så i camden, men de är coolt.

Vi gick vidare til underworld, blev påhoppad av en svensk, så va säkert både hög & full, glad va hon iaf.
Träffa några noskar, söta, vi tog några öl, sen gick vi vidare igen till nått ställe precis brevid, de va kul.
slutade iaf med att vi hamnade på efterfest hos nån rolig typ, i en lgh brevid Mick Jaggers lgh, men han va inte hemma :(

de va inte mkt till efterfest, ena som bodde där va mest sur för att vi kom, han som bjöd oss verkade lite rädd för henne men vi satt å glodde på varandra tills vi blev utslängda av den arga haha, sen gick alla åt varsitt håll,de slutade med att vi gick tillbaka å sov hos honom ändå, i världens minsta soffa.

kom hem för ett tag sen nu,annars har helgen vart bra. I fredags var ja hos Marika å titta :)
de va fint, lite litet, mitt hus är ju as stort, men jag vill inte flytta, usch :( men har inte så mkt val, de ordnar sig. de är säkert fint där, bara att de kostar sjukt mkt att åka in till london och tar jätte långt tid :(

nu sitter ja och tittar på sällskapsresan & vill helst av allt bara sova.

             


jag äter pepparkakor, vi har hittat svenska området i london, I love it!
impuls sökte jobb där, men får se. men de är lungt jag kommer hem :)

love you!


xxxx <3


Kommentarer
Postat av: Minna

Hej!

Händelserik helg med andra ord!

Kul!

Jag förstår om du stannar kvar i london om du får jobb, va inte orolig för mina utbrott! bara du kommer hem en stund! Kommer aldrig sluta sakna dig!

2009-10-12 @ 17:22:48
URL: http://minnamini.blogg.se/
Postat av: united!!!

i miss u!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-18 @ 12:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0