Lyx vecka


Vi var på ikea i helgen, de va jätte roligt, vi åt kötbullar å shoppa lite. jag köpte en sänglampa, & en mjukisdress.
sen på slutet av affären så kunde man handla svenska saker/mat jag köpte bla choklad, polly, cider och lite till.
man får ju passa på. Sen tog vi lite kort, va en jätte rolig tant som skulle ta kort på oss, hon tyckte ja skulle se lite glad ut, så bad ja henne ta några kort till :P vi åkte vidare till svenska puben, sen skulle vi åka & äta sushi men vi struntade i de. vi gick till primark, alltid sjukt mkt folk, som gr så att man knappt vill gå in dit längre.

Jag & Marika drog hem till henne å lagade mat, de va mysigt :) satt & tittade på sista minuterna av x factor.
När vi vaknade drog vi till stan & shoppa kläder till halloween, ja ska va en ängel & marika ska va en djävul.

har en lyx vecka den här veckan, de är "half term" så barnen har lov, mamman va hemma igår & idag så jag har vart ledig, sen åker barnen till spanien på torsdag kväll till tisdag. så är ledig hela fredagen :) de är jätte skönt, speciellt nu när ja inte mår så bra, har sjukt ont i magen :/ hade svårt att sova. är hur trött som helst nu.

Va hos doktorn igår, pga att läppen va stor igen, de vet ju inte riktigt vad de ska göra här heller, men den här gången va de värre de va halva kinden också :( jag orkar inte mer, har ju vart såhär i 2 år snart & INGEN vet vad de är. de skulle skicka min remiss till Bromfield hospital de har en allegri doktor där.
får hoppas på de bästa och att ja får en tid innan jag flyttar hem igen.

nu väntar ja på tvätten, sitter upp så att jag inte ska somna, har snart läst ut min bok elr Mys mammas bok, den är jätte bra!

Idag fyller Nettan år, grattis patten! snart seees vi <3<3<3<3<3


XXX<3


Kommentarer
Postat av: minna

Kul att läsa din blogg!

Nice att åka till IKEA när man e i utlandet, det känns liksom speciellt på nå sätt!

Hoppas din lyx vecka blir perfekt!



Din läpp kan ju ha att göra med stress....

2009-10-29 @ 15:14:59
URL: http://minnamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0