jag är faktiskt lat ibland


Sry för att ja vart lite dålig på att uppdatera, men ja glömmer bort plus att ja är ofta för trött att skriva så mycket :P

I helgen så var jag med pappa, han kom hit med Marie (hans tjej) vi bodde på ett jätte fint hotell precis vid tunnelbanan, världens godaste frukost! när jag kommer hem ska ja verkligen börja träna igen, man är så trött här jämt så ja orkar inte träna :P men hade ju inte PT för ingenting, ja har 2 lektioner kvar när ja kommer. om inte My tagit dom :P jaaja.

har inte hänt så mkt mer, de är bara två månander kvar, elr jag lite till, sen kommer jag hem.
men innan de får ja 2 till sverige besök!! längtar så <3

nu ska ja vila lite. puss & gull

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ses snart ;)

Älskar dej mest<3

2009-10-20 @ 22:06:20
Postat av: Anonym

Vi ses snart ;)

Älskar dej mest<3

2009-10-20 @ 22:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0