Koas igen


halloo...

antar att de är på tiden att ja skriver nu. De har hänt väääldigt mkt sen ja skrev sist

fatima linnea o sofia har vart här
kim och emelie har vart här
jag blev kär i en italienare, men de gick över ganska fort
jag har vart sjuk (är sjuk)
de har vart koas här, bråkats,gråtits å skrikits (JAG ORKAR INTE MER)
13 dgr kvar tills jag ska åka hem
mamma ska komma hit,näst nästa helg :D:D:D
jag ska på julbord på lucia
Marika å jag ska leka hela helgen
Ja har tvättat som en galning
jag tror jag tycker om en person mkt mer än vad ja borde (his not good at all)

idag ska vi äta köttbullar (swedsih style) haha
nu vill jag bara hem hem hem...

PÅ RIKTIGT

pusshej!


Kommentarer
Postat av: minna

Hej Ella! Var ett tag sen vi prata nu!

Ser att d hänt lite där borta Igen!'

Saknar dig! Inte lång tid kvar nu i alla fall!



Puss!

2009-12-07 @ 14:23:57
URL: http://minnamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0