Solen kom tillslut


Har stryckt och tvättat som en galning.
saknar barnen nu, de är foortfarnde på semester.
och ja har råkat ta död på deras blomma, men ja knöt fast den i en pinne, ser lite bättre ut nu.
har vattant som tusan, ser lite deppig ut.

köpte comso idag, inte så bra den tidningen länge, eller ja iaf inte den engelska verisonen.
i helgen ska ja träffa lite svenska tjejer de ska bli kul, och se iaf alan vågar möta mig trots allt, tror knappast de.

Ska dra till Notting hill och fynda lite också, kankse träffa Österrike tjejen, den andra har åkt hem :/
Jag börjar trivas rätt bra nu, känns kul att va själv me mamman, hon jobbar sjukt mkt, fattar inte hur hon orkar, känns som vi börjar lära känna varndra lite, vi träffas typ aldrig.
När jag slutat jobba är ja så trött så ja tror att ja ska gå av på mitten, så då vill ja bara sova.
men de komme väl, känner att ja börjar hitta i området också.

Nu är de bara 16 dagar sen kommer My hit och firar min födelsedag! :D
längtar hur mycket som helst, såhär länge har vi aldrig ifrån varandra, jag och united.
du är världens bästa!

De är jääätte soligt här, men ändå sitter ja inne, ja är så trött nu så ja orkar inte med solen haha
hoppas ni mår bra, ja börjar må bra nu. de är skönt, lite ledsen ibland, men så är de ju.

och ja lovar ja kommer hem! man uppskattar sverige så jävla mkt när man är borta såhär, nu har ja iofs bara vart är en månad men ändå. jag har redan planerat vad ja ska göra sen :P

måste kila nu, äta nått kanske,
de är de värsta när ja är själv, ja äter inte, ja hinner inte :P en ska ja de!

puss och puss




Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du har det underbart i London =)

Kramar Therese (Sannas kompis)

2009-08-11 @ 19:49:55
Postat av: Sandr0o

Vad skönt att du trivs bättre nu där borta ;D

Och hoppas det håller i sig men det gör det nog skulle jag tro..



Njut av varje sekund!!!

2009-08-11 @ 20:21:52
URL: http://sandr0o.blogg.se/
Postat av: Minna

Hej söt!

Längtar efter dig!

Vill veta vilken tid du ringerr så jag vet när jag ska hålla koll på mobilen, den 24 e jag på skolan så ring på kvällen i så fall, jag har ju skype nu så vi kan ju ringa innan d!

Puss puss!

2009-08-12 @ 07:41:38
URL: http://minnamini.blogg.se/?tmp=08082045
Postat av: Ella

heej :)

vad ni är söta.



vad kul att ni skriver :)



Therese: förlåt att ja inte hörde av mig när du va i Thailand, men du hade de säkert underbart! saknar thailand :( men när ja kommer hem kan vi ju ses och prata om de haha bättre sent än aldrig ;P



Sandra: Heej va kul att du skrev, ja de börjar kännas bra nu :) skönt, äntligen, men händer fortfarande saker hela tiden, lite virrigt men kul. bara att ta dom til doktorn är ju världens projket haha speciellt när man inte hittar så bra :P ja kan kolla på din blogg nu utan att min data kraschar :D haha va mysigt ni verkade ha de på grönan! :)



Minna:



heej! ja längtar efter dig med, känns konstigt att inte ha dg här ju! jaaha men när börjar du skolan? :S va säger de på jobbet? hur gick de me de? när slutar du skolan och när kan ja ringa typ?

ja vi kan snacka på skype också :) tar de lång tid att åka till skolan? hur går allt för tomas och cissi?



pusss och kram allihopa

2009-08-12 @ 12:20:22
URL: http://elliibelli.blogg.se/
Postat av: sanna

hej mitt lilla skrutt:) va skönt o höra att det käns bra där i england nu:) va lite orolig innan och tänkt att jag kanske va tvungen att åka ner och klå upp nån :P



TUSEN TACk för presenten! jag blev verkligen jätte glad! :) om man ska skicka något tll dej vad ska man skicka på för adress??



funkar din mobil om man vill skiacka sms?? har ud england nummer nu då?



massa frågor:) skriv i bloggen så man får veta va du har för dej!! va kul att du lärt känna folk och kör på som vanligt=) du e bäst!! pusss på dej! Andrés och bebisen hälsar:)

2009-08-12 @ 22:29:33
URL: http://sanini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0