Slöseri med tid...

Bor du i Stockholm?
Nej inte just nu, bor i London :)

Varför började du blogga?
varför inte?

Hur många timmar per dag använder du på bloggandet?
jag brukar glömma bort den, så ja inte så mkt haha

Tycker du själv att du är snygg?
ja, ibalnd så

Hur gammal är du?
21 !

Pluggar/jobbar du?
ja jobbar som Aupair

Framtidsmål?
Resa,flytta hemifrån, utbilda mig ännu mer

Hur/var bor du?
Stoor villa just nu

När mår du som bäst?
När jag är med mina nära och kära

I vilka länder har du varit i?

ganska många,palla räkna

Drömjobbet?
barnsjuksköterska (iaf just nu)

Skulle du vilja vinna 5milj eller 50milj?
Ju mer desto bättre

Vad skulle du göra med pengarna?
Bjuda alla mina vänner jorden runt, köpt lägenhet. och några gucci väskor

Vilken är din favoritfärg?
Rosa, rött (inte tillsammans!) vitt

Favorit maträtt?
Laxpasta

Favorit sport?

Fotboll,innebandy. Att titta på: handboll, friidrott

Hur lång är du?
1.68

Om du skulle få välja en färg på dina ögon, vilken skulle du ta?
bruna

Vad är det du gillar mest med att blogga?
de vet ja inte, att folk får veta lite om mitt liv, de är ju kul..

Hur länge har du bloggat?
inte länge

Har du en pojkvän?
nej

Vad heter du i andranamn?

Maria

Vad är det bästa/sämsta du vet?
De bästa ja vet är att resa,cappucino,mina nära och kära
de sämsta ja vet är dålig luft, smutsighet, och tomas ledin

Vilket är ditt favorit djur?
hund

Vill du ha barn i framtiden?

ja :D

Högsta dröm?

Vinna miljoner

Vilken Britney-spears låt speglar din blogg?
skum fråga. ingen anning. vad tycker du?

Vet du vem Andrei arshavin är?
nej ingen anning

Är du 100% i bloggen?

nej de kan man väl inte säga

Hur ser din drömkille ut?
lång,brunhårig,musikalisk (ska helst spela gitarr:P)
och helst vara skånning, och ha snygga kläder, och utsrålning humor och allt de där

Blond eller Brunett?
på killar brunetter, ja. På mig: ehm både och

Har du nångång fått negativa kommentarer?

de har ja säkert, men de skiter ja i

Vilka bloggar läser du dagligen?

alla mina vänners :)

Vad gör du på fridtiden?

just nu, shoppar, fikar och kollar läget

Hur många besökare har du dagligen?

ja vet inte ens hur man kollar de

Hur tror du att du kom till "mest aktiva-listan" ?
men va tråkiga frågor

Är din dröm att bli en känd bloggare som tjärnar mycket med pengar?
nej verkligen inte, jag tycker de slöseri med dit. de är inte min grej, ja är alldels för rastlös för sånt här

Knäppaste händelse?
vilka av dom? haha säg nått som ja inte gjort..

Skulle du kunna umgås med någon av dina läsare?
jaa, om min vänner läser min blogg så javisst


inte så roliga frågor, men ja tycker sånt här är kul :)
ha en bra dag nu... igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0