hej!


Nu har de gått 3 veckor sen ja skrev sist, kankse är dags att börja igen.
Just nu bor  jag i England för ett tag, jobbar som aupair. till 3 söta barn.
har dock semester nu tills på söndag.

På torsdag kommer Farmor och Niklas hit, ska bli så kul!
jag har längtat så mkt.
Sitter och tittar på sex and the city och försöker bli frisk,
allt börjar rullla på nu, fast de va mer än ett helvete i början. men allt nytt är ju jobbig i början.

Vissa dagar vill ja bara hem, andra dagar vill jag aldrig mer hem igen.
Jag saknar vissa så att de gör ont, jag hoppas att ni som sagt att ni ska komma kommer,
vi kommer ha jätte kul!

"Jag har upptäckt paradoxen att om man älskar tills de gör ont,
så finns de ingen smärta längre,
utan bara kärlek..."

Moneybrother - De vet ingenting om oss

Kommentarer
Postat av: Sussie

Heeeej gumman!



Nice att höra att du trivs! Hemlängtan kan jag förstå, helt naturligt.



Hoppas verkligen att vi kan styra ihop nån weekend eller nåt och hälsa på! Kommer du hem nånting snart?



Njut av semestern utan jobb med bror och farmor så hörs vi snart.



Puss puss

2009-08-04 @ 21:19:15
Postat av: Ella

ååh hej :D



nej ja tror inte ja kommer hem någonting.

kankse kanske vid jul , de hr vi inte ens pratat om men jag skulle inte vilja sitta ensam på julen.



hoppas allt är bra med dig!



ja de tyckre ja att ni ska göra, skulle bli så glad :)ha de så bra nu

pusspuss

2009-08-05 @ 11:25:37
URL: http://elliibelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0