För dig..


Gick in på youtube idag för första gången på väldigt länge, är så glad att ja har fungerande högtalare.
lyssnade på en låt, från hultsfred, lars winnerbäck - för dig.

jag har aldrig kunnat lyssna på den utan att tänka på dig.
De va så romantiskt, de va du och jag liksom, även fast de inte borde vara de.
men de finns ingen dig utan mig och tvärtom, de bara är så.

ja tänker på dig varje dag..

"Det sägs att kärlek lovart stort men håller tunt
Du kan kalla det förnuft men aldrig sunt
Det är sagt av nån stackare som aldrig ramlat runt
Med dig, med dig, med dig

Jag har vandrat som en vilsen stenstaty
Jag har vart på rymmen utan någonstans att fly
Det här är slutet på resan och början på en ny
Med dig, med dig, med dig"

är de så? vi får väl se...


Och Basti! jag tänkte på dig idag, hoppas du har de bra i himlen.
vi saknar dig! ja gråter för dig ibland, men ja vet att du har de bra nu.. de gör mig glad

Kommentarer
Postat av: Minna

Hej söt!

Hur är det att träffa farmor och brorsan?

På måndag ska jag prata med Cheferna!

Önska mig lycka till!

Saknar dig otroligt mkt!

Kanske kan vi skypa i helgen!

Hälsa alla där borta!

2009-08-08 @ 08:29:43
URL: http://minnamini.blogg.se/?tmp=08082045

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0